Frida Boisen

Frida Boisen

Utsålt
Lokal: ,
Ämne: Kommunikation, Ledarskap, Personlig utveckling

Mod och passion - så når du framgång i sociala medier!

Frida Boisen är VP Digital chef och ansvarig utgivare för Bonnier Magazines & Brands - med varumärken som Damernas Värld, mama, VeckoRevyn, Sköna hem, Allt om Mat, ToppHälsa, Hembakat, Styleby och Allt om Trädgård. 

Varje vecka når Bonnier Magazines & Brands mer än 2,5 miljoner unika besökare och är Sveriges största featurenätverk. 

Bonnier Magazines & Brands driver också Sveriges största Influencernätverk med fler än 250 influencers. Bonnier Magazines & Brands är en del av Bonnier AB.

Frida Boisen är också programledare i Lyxfällan och Trolljägarna i TV3. Hon blev utsedd till Årets Branschpersonlighet på Stockholm Media Week, 2017, till årets Digitala Ledare, är rankad som en av Sveriges topp tre digitala superprofiler och utsågs av Resumé till en av Sveriges 150 Superkommunikatörer.  

Frida Boisen är Sociala medier-expert i SVT och kolumnist i Expressen. Hon utsågs av Talarforum som en av Sveriges topp 5 mest populära kvinnliga föreläsare och moderatorer. Frida Boisen är bokaktuell och onlinekursaktuell med "Digital succé - så lyckas du med sociala medier" och skriver nu på uppföljaren "Digital passion" som kommer ut i höst.

Frida Boisen tar även uppdrag som moderator, på svenska och engelska.